MIN NESTE REISE!

Ooooh, that happy face ♥ Her sammen med kjære Johan på Midsommar i Stockholm. Han ble jeg kjent med da vi reiste på bloggtur med Royal Caribbean! Tror jeg har glemt å sagt det, men neste uke skal jeg til CANNES 😀 Reiser sammen med nelly.com, og de er ikke akkurat kjent for å holde de mest beskjedne festene.. Merker det kribler i magen, både til turen i seg selv – men først og fremst for å dra med den beste blogg-gjengen ever! Vi har hatt så mange gøye turer sammen, med alt for mye latter, dårlig humor, gøyale episoder og bittelitt for mye innabords. Hahahah åh, jeg ler enda av livestreamen vi (mest meg og Andrea) holdt i Helsinki. Husker Jodelbrukerne klikket på oss etterpå, fordi vi både hadde vært alt for fulle og tydeligvis litt frekke? Noe som absolutt ikke var meningen!

Sorry at jeg bare deler gamle bilder for tiden, men jeg ser ut som et dass om dagen. Flytting er noe forbanna herk ass. Men igjen; jeg gleder meg såpass mye til å bli ferdig at jeg kan ikke klage ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg