MIN MORGEN I BILDER

IMG_5491-2

· Military Bomber HER ·

Hei, og god morgen! Jeg har surret sånn med å skrive dette innlegget. Formen min i dag er en blanding av overtrøtt, og skikkelig trøtt. Om det gir noen mening. Jeg er skikkelig fnisete, og har egentlig bare gått rundt å ledd i hele dag. Stakkars de rundt meg, det må være slitsomt med en så hyper Julia.. Haha! Dagen i dag startet med innkjøp for neste mellomkolleksjon med WHYRED. Vi stilte mannsterke med både meg, Janne, Ingeborg og Heidi på innkjøpet. Haha, her skal man være sikker på at varene man kjøper er bra! Som alltid veldig koselig på innkjøp.
I dag har jeg office day, og sitter på kontoret å super i meg en energidrikk. Det trengs! Denne uken har jeg sovet utrolig lite, så jeg skal prøve å komme meg hjem tidlig i dag for å slappe av. Jeg har mye å gjøre i dag så vi får se hvordan det går, hihi. Straks skal jeg legge inn nye varer i nettbutikken som har ankommet Janne & Julia – og det er så mye fiiiint ♥♥♥♥ Jeg kan prøve å få tatt litt bilder av butikken i dag om noen er interessert i å se hvordan den er?

IMG_5464-2IMG_5474-2IMG_5477-2  IMG_5527-2IMG_5541-2IMG_5568-2

Noen snapshots på vei fra innkjøpet til butikkene J&J og Regn. Som alltid veldig god stemning med disse menneskene 😀 Kom innom å si hei til oss i gågaten!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg