MIN MORGEN I BILDER

ANNONSE – Affiliate Nelly.com

SKINNJAKKEHER / RØDE BUKSERHER

Ja, da har jeg tydeligvis blitt den bloggeren som tar bilder av blomster.. Men herregud, hvor nydelig er det ikke ute nå? Vet jo ikke hvordan det er andre steder i landet, men Oslo er fantastisk. Dette er egentlig den første dagen jeg virkelig har vært på farten siden jeg flyttet, og endelig føler jeg at energien begynner å komme tilbake. Har løpt rundt O-town siden litt over halv åtte, gjort noen ekstremt nødvendige ærender, og generelt bare vært takknemlig for at det er sol. Er jo så vant med Bergen, så blir like overrasket hver gang det ikke bøtter ned ute 😉

Jeg og June dro også innom presse-eventet til Bestseller for å sjekke ut deres nye kolleksjoner! Mye fint altså, herregud. Det var på Ingensteds, som er et skikkelig kult sted. Satt ute å spiste frokost, og tok en kaffe. Hater egentlig kaffe, men alt med koffein går rett i denne grisen om dagen. Noen som vet om det er bra å dra ut på Ingensteds i helgene? Det er jo så kult der!

4 kommentarer
    1. Haha det er litt sært, men er skikkelig glad på dine vegne som har flyttet til Oslo. Jeg flyttet tilbake til Østlandet i fjor sommer og kjenner meg så igjen Bergen er en veldig fin by, og det er enkelte ting jeg savner i blant, men den følelsen når vi flyttet var nesten som å være «fri» været hadde så utrolig mye mer å si enn jeg trodde, og det er liksom mer tungvint å pendle til resten av verden…

      Så nyt det

      1. Haha ååå det er så hyggelig å høre <3 Har jo lengtet etter Oslo i nesten to år, så å endelig ha mulighet til å komme tilbake er en helt fantastisk følelse! Håper du også nyter tiden din tilbake på Østlandet, og at du har en god sommer 😀 Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg