MIN MIDDAG

Hei, og god kveld ♥ Nå er det lenge siden jeg har delt noen oppskrifter med dere, så tenkte det var på tide. Ikke at det er noe veldig spennende, men sånn er jo ikke hverdagen alltid heller. Over ser dere bilde av det jeg spiser til middag omtrent hver eneste dag, jeg er heeelt hekta! Når jeg kommer hjem på kvelden er jeg ofte så sulten og vil mekke noe digg og sunt relativt fort, og retten over passer perfekt. Det er enkelt og greit bare ovnsbakt torsk med mye krydder, ertepuré og raspet, rå gulrot med litt maldonsalt over. Pluss spekeskinke til å legge over torsken. Mmmm! Ertepuré er noe jeg lager til omtrent alt jeg spiser. Det er supersunt, og smaker skikkelig nammis. Du koker bare erter til de er møre, før du stavmikser de og tilsetter det du liker av krydder og en bitteliten slant smør. Enkelt, sunt og supergodt!

Ellers har jeg ikke den mest spennende kvelden i vente.. Jeg hadde egentlig tenkt å starte på boken til Petter Stordalen, men det ser ut til at jeg blir sittende med jobb i stedet. I morgen er det fredag, og jeg vil prøve å ta helg med god samvittighet! Planen er å lese ut boken innen søndag, og om jeg klarer det er det faktisk den første boken jeg leser ut – ever. Hvor sykt er ikke det?? Haha, man må starte ett sted!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg