MIN MANDAG, TIME FOR TIME

God morgen! Som nevnt tok jeg bilder cirka hver time i går, så her kan dere følge meg på en skikkelig blåmandag. Det er absolutt ingenting glamorøst over denne dagen, håret var i en stram hestehale og antrekket megachill. Tenkte det kan være moro å følge meg en faktisk hverdag også, og ikke bare når jeg har supermye på agendaen 🙂 Det kan vi ta i neste time for time innlegg!

06.00 – Alarmen ringte, og jeg hadde egentlig glemt helt av at jeg skulle ha time for time innlegg. Jeg subbet inn på badet og kom meg i dusjen, før jeg startet å sminke meg. Midt under solpudringen kom jeg på at jeg måtte huske å ta bilder!

07.00 – Tid for frokost, litt kjapp surfing og planlegging av mandagen. Måtte også mate Zara som er helt GAL om morgenen. Før var hun skikkelig B-hund, mens nå står hun omtrent oppå fjeset mitt om morgenen fordi hun er klar for en ny dag. Haha, søta ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

08.00 – Tid for forelesning i metode og markedsinnsikt! Egentlig utrolig deilig å ha forelesning 8-10 på mandager, en skikkelig kick start på uka.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

11.00 – Etter forelesning satt jeg igjen en time på skolen for å lese litt, så frem til nå var det ikke noe spennende å ta bilde av. Eller.. Jeg satt på stille lesesal og turte ikke ta opp kamera, haha!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

12.00 – Etter en kjapp tur hjemom for å lufte Zara, spise  lunsj og skifting av klær satt jeg på bybanestoppet på vei til Lagunen. Det tar sånn 20 minutter fra meg, og som nevnt hadde jeg en skikkelig blåmandag i går. Det var deilig å bare sitte på den trege bybanen å høre på musikk, det var like før jeg sovnet!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

13.00 – Klar for å fikse negler, her med søteste Evija!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

17.00 – Frem til fem glemte jeg litt av kamera (opsi..), og stresset meg tilbake til skolen for årets første BIS Marketing møte med det nye styret! Se for en fin gjeng, dette kommer til å bli så gøy 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

18.00 – Jeg og noen andre dro til valglokalene for å stemme, men køen var alt for lang og jeg hadde alt for dårlig tid – så jeg ikke å stemme i går. Utrolig slapt av meg, burde forhåndsstemt. Er det egentlig lov å si høyt at man ikke har stemt? Får jeg kjeft nå?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

19.00 – Jeg hadde en liten time hjemme, og da startet jeg faktisk på dette innlegget! Det tar litt tid med så mange bilder og tekst. Siden jeg straks skulle få besøk av Ingvild var det bare å starte.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

20.00 – På mandager handler jeg alltid inn for hele uken, men i går hadde jeg som sagt tidenes blåmandag så jeg rakk ikke skrive noen handleliste før jeg dro på butikken. Får ta det igjen i dag! Colaen og potetgullen er forresten ikke min, hihi.

P9140006-2

21.00 – Meg og Ingvild hadde handlet inn til crabnos-salat og var klar for en skikkelig chillekveld på sofaen. Den salaten er farlig god! Du trenger bare avocado, mango, salat og crabnobs. Den så jo egentlig ganske nasty ut på bildet under, men det er da smaken som teller? 😉 Som nevnt er jeg ikke særlig flink til å dandere ting.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

22.00 – Sofaen var inntatt og vi startet å se på en ny serie sammen. Arrow! Det er alltid et stort problem når meg og Ingvild er sammen, for vi har sett alt av serier. At vi faktisk fant en så god serie som ingen har sett før er et mirakel! Ble litt småhekta i går så jeg kom meg ikke i seng før klokken ett, så det var ingen fest her i leiligheten da alarmen ringte 06.30 for å si det sånn.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

8 kommentarer
    1. Dette var faktisk veldig gøy! Føler ikke alltid jeg får et innblikk i dagen din gjennom bilder, og kun tekst – men dette ga meg et stort innblikk. Dette bør du prøve å ha litt jevnlig <3

    2. Jaa dette var veldig gøy å se på, kjekt å se på bilder også! Har et spørsmål til deg, bilde du la ut på instagram mandag, i høyhalset genser, kan jeg spørre hvor den genseren er fra? Den var såå fin!

    3. Morsomt innlegg 😀 men lurer på om Zara er så mye alene som denne dagen? Har selv en liten pomme, men kjæresten min er som oftest hjemme når jeg ikke er det, ellers hadde hun vært alene heletiden stakkar, men skole, trening, møter og avtaler som henger med i hverdagen. Tørr ikke tenke på hvordan jeg sku klart meg alene med henne, så all creds til deg altså!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg