MIN LØRDAGSMORGEN

Holdt på å skrive god morgen, men klokken er jo over tre allerede. Haha. Min lørdag så langt har vært veldig fin. Jeg våknet av meg selv i ti-tiden, og hoppet rett i dusjen. Ellers har jeg bare surret rundt i leiligheten, renset i kjøkkenskapene mine, byttet en lyspære (strong independent woman who dont need no man yeeeah) og vært på polet. Akkurat nå sitter jeg i sofaen med Zara på fanget. Hun er så latterlig klengete for tiden, og følger etter meg overalt! Jeg kan seriøst ikke tisse engang uten at hun blir med på badet å sitter oppå foten min mens jeg gjør min business. Men men, det er egentlig veldig koselig. Hun er jo bebien min ♥♥

IMG_0329-2

IMG_0317-2  IMG_0335-2

Noen bilder fra min uinteressante morgen! Jeg er for free the nipple og alt det der, men jeg følte ikke helt for å blottlegge brystpartiet mitt på bloggen denne lørdagen 😉

IMG_0338-2

Nå som vi først er inne på uinteressante temaer, her har dere dagens frokost/lunsj. Jeg glemte helt å spise frokost, så jeg har faktisk nettopp spist dagens første måltid. Dette spiser jeg hver dag, til de som lurer. Havreknekkebrød med leverpostei eller et random pålegg. Jeg syns faktisk det er skikkelig digg, selvom det ikke ser sånn veldig innbydende ut på disse bildene. Haha!
I kveld skal jeg i bursdagsfest til søte Tuva, så nå tenkte jeg å finne ut hva jeg skal ha på meg slik at det er klart. Viser dere kveldens antrekk før jeg drar, om jeg rekker. Enn så lenge – ha en fin lørdag ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg