MIN LØRDAG I BILDER

En sånn lørdag har jeg ikke hatt på lenge! Jeg har ikke dusjet, sminket meg eller noen ting!! Fyttigrisen så godt det gjør. Hvorfor jeg valgte å ha “min lørdag i bilder” på den minst innholdsrike lørdagen så langt i år er jo kanskje litt dårlig planlagt av meg. Men men, here we go!

Lagde tacosalat av middagsrestene i går, mens jeg så Real Housewives of BH (haha prøvde å forkorte Beverly Hills, og begynte å le for meg selv). Er forresten så sjuuukt hekta på denne julebrusen der. Den er bedre enn den som kommer fra Molde, og det er hardt for meg å si. Sorry Rudolf og Nissens julebrus, dere har blitt utkonkurrert!

(fra venstre) HER / HER / HER / HER

(Husk at du får -20% på HELE Nelly HER ♥)

Så fikk jeg for meg at jeg skulle prøve mine nye festkjoler. En dårlig avgjørelse. Uansett hvor fine kjolene er (alle var smashing) så er man ikke fin uten sminke med dritfett hår. Ble litt lei meg av eget speilbilde, og bestemte meg for å prøve de på nytt en dag jeg har freshet meg litt mer opp. Selvom jeg vet at alle passet. GLEDER meg til paljettsesongen slår inn for fullt!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Her har dere meg i dag! Samme joggis som jeg brukte i går 10hi.

Så begynte jeg å preppe kveldens middag. Baconsurret kyllingfilet fylt med mozarella + søtpotetfries og aioli. Søtpotetene ligger as we speak oppkuttet i kaldt vann i kjøleskapet. Leste på nettet at om man gjorde det blir de garantert sprø. Om middagen blir vellykket deler jeg oppskrift i morgen!

Akkurat nå får jeg snart besøk av noen venninner. I kveld skal jeg ha et veldig low key middagsselskap. Det vil si at det er krav om joggebukse for å slippe inn døren, og etter middag skal alle ligge i sjøstjerneposisjon i sofaen å se på film. Herregud! Endelig en lørdag uten å dra på byen. Det kommer til å bli forbanna digg.

Tilleggsinfo; den éne lørdagen jeg velger å holde meg edru, er jeg invitert på hele fire fester! Hvor er de invitasjonene når jeg faktisk har lyst til å dra ut???

6 kommentarer
    1. Hvis det hadde vært en vixen award for “årets ekte blogg” burde du ha fått den. Du er så åpen og ærlig og skriver ting som det er.

    2. Hei Julia!

      Jeg ser du skriver at du leste et tips om å legge søtpotetne i kaldt vann i kjøleskapet før steking! Funket det? Hvordan ble de?
      Dette skal jeg i så fall prøve ut, om det ble bra. Hehehe.

      Hanne

      1. Hei! 😀 Man måtte visst steke søtpotetene i varmluft i ovnen, og det gjorde ikke jeg så de ble ikke sprø.. MEN, jeg prøvde å råsteke de på stekepanne til de var ferdig, og da ble de sprø og supergode 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg