min lille skatt

God morgen! Eller, morgen er det kanskje ikke lengre da. Nå er jeg innom leiligheten mellom slagene, og har akkurat nok tid til å slenge ut et innlegg til dere. Travel dag, men heldigivs er energinivået høyere i dag! Med en puls på fem hundre løper jeg rundt i Oslo´s gater for å rekke alt. Fra i morgen av har jeg heldigvis ikke stort annet på agendaen enn å jobbe, noe jeg faktisk ser veldig fram til. Ikke noe moro når man føler man ikke kan yte 110%. Zara er på overnattingsbesøk hos tante June, og det er faktisk utrolig trist å ikke ha henne i leiligheten når jeg kommer hjem. Er så vandt med at hun står ved døren å venter til jeg skal låse opp. Åh, lille gullet mitt <3 Se så fine bilder June tok av henne i går! Jeg smelter heeelt, og kjenner det stikker litt i kroppen av savn, selvom jeg bare har vært borte fra henne i knappe 12 timer. Bilder stjelt fra bloggen hennes
Zara og kjæresten til June, Aleksander. Det er så koselig å se at Zara er så glad i andre mennesker. Hun finner seg alltid det første fanget som er ledig for å sove på, selv om hun kanskje ikke kjenner personen så godt. Haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg