MIN HUDSMINKE, FIRE STEG

God søndagskveld! Lanseringen av Janne & Julia har gått over all forventning, og jeg er så gira akkurat nå. Wæææ, dere er best! Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger 🙂

I tradisjon tro på søndager er det tid for et sminkeinnlegg. Denne gangen skal jeg vise dere hudsminken min, som ikke er allverden – men disse fire produktene hadde jeg ikke gått ut døren for uten. Dette er produkter jeg har brukt hver eneste dag i en god periode, og primeren+låsepudderet har jeg faktisk brukt fast i ett år 🙂 Det er ikke verst for en som bytter sminke oftere enn sokker, nesten!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

1. Start med primer, alltid! Primer har for noen fått et litt dårlig rykte på seg de siste årene fordi de tetter igjen porene. Hvem vil vel det?? Denne primeren fra theBalm gjør derimot ikke det. Jeg har brukt min siden sommeren i fjor og har aldri hatt noe som helst problemer med huden min. Den jevner ut og gjør at sminken holder mye bedre – og fri for skjolder 🙂 Den er også veldig drøy! Jeg har brukt min hver eneste dag omtrent i 10 måneder, og den er ikke tom enda. Du finner primeren HER ♥

2. Miracle Match foundation er nok den billigste foundation jeg har brukt på flere år, men også en av de beste. Jeg bytter på å bruke denne og den jeg har fra Mac, rett og slett fordi jeg liker begge like godt. Miracle Match er vel og merke over halvparten så billig, så det spørs om jeg må si goodbye til Mac sin når den går tom. Den har en medium dekkevne og gir huden en super glød og fint resultat. Du finner foundationen HER ♥ (jeg har fargen soft honey)

3. Jeg bruker alltid concealer etter foundation. Dette er vel en smakssak, men jeg foretrekker å jevne ut huden for så å gå over med en lysere concealer under øynene, på nesebeinet, brynbenet og på haken. Duoen fra Glo Minerals er heeelt fantastisk, og det er nok en grunn til at den er en bestselger! Den kommer i to farger, akkurat nå bruker jeg nesten bare den lyseste siden jeg ikke kan skryte på meg en skikkelig brunfarge. Om noen uker går jeg nok over til den litt mørkere, får vi håpe 😉 En favoritt, iallfall! Du finner concealeren HER ♥

4. Sist, men ikke minst! Et låsepudder. Jeg har nevnt dette låsepudderet fra Bare Minerals sikkert fem ganger før på bloggen, og jeg har brukt det hver eneste dag i over ett år. Når du har påført alt du vil av hudsminke så går du over ansiktet ditt med dette pudderet, som er helt uten farge, og legger seg usynlig over sminken du allerede har lagt.  Det får sminken til å sette seg, og ikke “vandre” rundt i fjeset ditt. Tro det eller ei, men dette er det beste pudderet i verden. Jeg lover!  Du finner pudderet HER ♥

Image and video hosting by TinyPic

Dere skal naturligvis få en rabattkode på all sminke fra meg også! Bruk koden “JULIAN” i kassen hos Coverbrands.no for å få -15% rabatt på all sminke 😀

//Gjelder ikke NYX og allerede nedsatte varer. Koden gjelder til 25.mai.

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg