MIN HELG VIA TELEFONEN

ANNONSE – Affiliatelinker

BLUSE – NAKD HER / VERDENS BESTE SKINNBUKSEHER

Lørdagsmorgen og klar for helg! De som spør ang toll og frakt på NAKD – så er det gratis frakt og ingen toll ♥ Det er like smidig som å bestille på nelly! Koden “nyland15” gir forresten -15% rabatt på hele nakd.com.

KÅPEHER

For et vær det har vært i Bergen denne helgen. I går hadde vi en skikkelig deilig bydag, med litt vin, deilig lunsj og avsluttet dagen med drinker på No Stress før vi dro hjem for en rolig lørdagskveld. Best of both worlds!

Rolig søndagsmorgen i peisestuen med pledd og jobb. Er så gira om dagen, det merker dere kanskje med mine uendelige oppdateringer? Haha!

Middag! Jeg lagde pasta og kjøttboller til oss. Det falt i smak for både store og små 😉 Det ble en kremet pasta denne gang, med creme fraich, vårløk, hvitløk og soltørkede tomater. Kjøttbollene er en av mine favoritter. Bland kjøttdeig med ett egg, myyye fersk koriander og enda mer parmesan. Mmmmm!

Etter middag var det klart for bowling med barna. Har ikke bowlet på flere år, men det var veldig gøy!

Dagens deilige søndagsantrekk. Har omtrent bodd i genseren siden jeg fikk den på døren i den siste nakd-pakken. Link til genseren HER. Skinnbuksene er samme som øverste bilde. Virkelig verdens beste! Link HER ♥

Nå skal jeg pakke litt klær i en håndbagasjekoffert, for i morgen skal jeg tilbake til Oslo for noen dager. Kun møter og jobb på agendaen, før jeg skal tilbake til Bergen på fredag. Jeg elsker å fly frem og tilbake, og et liv på farten! Det eneste jeg syns er stress må være å pakke om og om, og om igjen.. Det tar liksom aldri slutt. Livet i koffert <3 God natt babes!

2 kommentarer
    1. Du är verkligen fin i de här byxorna. Dom sitter som om de är gjorda för dig!! Snyggt med animal print på topen också.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg