MIN FROKOSTRUTINE OG DEBATTEN

ANNONSE – Affiliatelinker Royal Design

God morgen! Jeg satt i bilen på vei til trening i sta, så tenkte jeg bare sånn “åh, gidder jeg dette i dag?”. Svaret var nei, og jeg snudde å kjørte tilbake til huset. Noen dager føler jeg meg som super woman, mens noen dager vil jeg bare ligge under pleddet med en serie hele dagen. I dag er en sånn mellomting. Da jeg kom hjem lagde jeg meg min faste frokost, som jeg er heeelt hekta på! Speltlompe med philadelphia light, kalkunskinke (den med pepper og hvitløk er SÅ god), cherrytomater og avokado. Så er jeg ekstremt glad i å toppe det hele med litt kajennepepper og salt. Mmmmm ♥

Både lysestakene og vasen er fra Royal Design, og du finner lysestakene HER og vasen HER!

Jeg må forresten alltid ha noe å se på når jeg spiser. Ikke sammen med andre, men å bare sitte alene å glo ut i luften mens jeg fortærer maten er fryktelig kjedelig spør du meg. Akkurat nå ser jeg RHWO New York. Elsker at Real Housewifes finnes overalt, slik at jeg aldri blir tom for en serie å se på ♥♥♥

I dag er faktisk agendaen ganske åpen. Skulle egentlig på dagstur til Oslo for å delta i debatten på VGtv. Meg mot Kristin Gjelsvik. Hadde gledet meg ekstremt til å ta den debatten, slik at man får formulert seg ordentlig og ikke bare igjennom sosiale medier. Men, jeg fikk melding i går om at VGTV ikke tok debatten likevel, noe som er utrolig synd.. Men men! Jeg har jo åpenbart mine sterke meninger rundt det hele siden jeg takket ja til å stille, så om dere vil vite mer så er det bare å legge igjen en kommentar.

Nå skal jeg faktisk ta meg en kjøretur. Må fikse litt småting som jeg aldri gidder ellers. Snakkes senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg