MIN FØRSTE VIDEOBLOGG

God fredag! Åh, jeg har nettopp brukt ti minutter av dagen min på å prate med postmannen til butikken. Han er så hyggelig. Vi ble enige om at det beste for livene våre hadde vært å flytte sydover, der det var sol hele tiden. I dag skinner nemlig solen over Bergen, og man merker at man blir et helt annet menneske. Vi kom også fram til at det kanskje ikke var så lurt å flytte til Syden alene, det kunne bli ensomt.
Men ja, nok om det! I går lagde jeg som sagt en videoblogg, som egentlig skulle bli publisert her i går ettermiddag. Dessverre har den sikkert brukt over 12 (!!!!!) timer på å lastes opp på youtube, noe jeg ikke helt kan forstå? Kanskje filen er alt for stor, jeg aner ikke. Her kommer den iallfall!

Jumpsuiten her har på meg finner du forresten her.

Så ja, om du har sett denne kleine videoen så kom g
jerne med tips til ting jeg kan videoblogge om fremover. Jeg har skikkelig lyst til å bli en flink videoblogger, men jeg trenger litt drahjelp fra deg! Skriv hva du syns det hadde vært gøy å se i kommentarfeltet ♥
Dette er jo forresten ikke min første videoblogg noen sinne, men jeg følte det var den første siden det er så lenge siden sist. Hihi.
18 kommentarer
    1. Syns du var flink jeg Julia! 😀

      Tips til hva du kan videoblogge om kan være:

      – Vise frem leiligheten din
      – Vise og fortelle 0m sminke og hårprodukter du bruker
      – Oppdatering på hvordan det går uten snus
      – Video av Zara
      – Challenge som andre bloggere gjør ( kanskje med kjæresten / en venn )

      Håper dette ga deg litt ideer ihvertfall 🙂
      Stå på, du er flink!

      1. Hihi, tusen takk Lena! Og tusen takk for tips 😀 Det setter jeg stor pris på. God helg til deg <3

    2. Du burde absolutt tatt å videoblogger fra den nye butikken din. Hatt det fast en gang i mnd kanskje? Med hva som er kommet av nye varer som kan være av interesse og hva som er dine favoritter i butikken den måneden. Da får ikke bare de som bor i Bergen se det “live”, men også lesere og potensielle nettbutikk kunder se hva butikken tilbyr og i live versjon. Og ikke minst gratis markedsføring for egen butikk 🙂

      1. Hei Julie!

        Det var jo en kjempegod ide, tusen takk skal du ha 😀 Det kan jeg godt gjøre <3 Stor klem, og god helg!

    3. SÅ gøy med videoblogg! Jeg er veldig glad i å se vlogger, type hverdagslige ting som follow me around osv. Sminke og hår er også alltid gøy, samt ulike challenger og tags 😀 Synes du var flink jeg, tror aldri jeg hadde klart å snakke til et kamera! Også er håret ditt sååå fint for tiden. God helg 😀

    4. Fortsett med videoblogger! 😀 Har kanskje ikke all verdens med tips, men her kommer noen forslag..
      – Som du selv sa, en dag i ditt liv
      – (ett time for time innlegg i form av bilder er også spennende syns jeg)
      – Videblogg fra en kveld du skal på fest/vors med venner. Hadde vært gøy!
      – En helg du er i oslo (eller et annet sted)
      – Forskjellige challenger kan også være gøy
      – 20 sp og svar i videoblogg, kanskje fra snap sånn at ikke du vet spørsmålene på forhånd? =)
      – Etterhvert – egen tabbe/flause video. elsker sånne, haha

      Tja, det var det jeg kom på nå! Håper noen av de var nyttige 🙂

    5. Jeg synes ikke du skal lage videoblogg. Du vet ikke hva du skal snakke om. Det er mye støy på filmen og du snakket hakkete og usammenhengende.

    6. Hei! Du kan jo tale om tema du er interessert i, om du skulle vere dyrevern, miljø eller noko anna. Kanskje det er nokon du kan intervjue? Eller kanskje du kan svare på spørsmålsrunde i form av video? “How to”-videoar, t.d. når det kjem til hår, sminke, mat, stylingtips, lage butikk, eller kanskje du har eit skjult talent? Om du skal gjer noko spesielt (reise, møte, konsert) kan du lage dokumentar 🙂

    7. Hahaha, slutten av denne videoen er episk når du bare popper bort som et spøkelse før du skrur av filmen! 😀 Syns alltid du var flink til å videoblogge jeg, da 🙂 selv syns jeg out and about filmer er morsomme, altså du filmer deg selv gjennom en hel dag. Å bare filme hjemme kan jo fort bli kjedelig. Ellers så syns jeg sånne random videoblogger hvor man bare sitter og snakker om ting man har på hjertet eller det som faller seg inn, også kan være veldig bra! Lykke til med videobloggingen fremover i alle fall 🙂

    8. Hva med å videoblogge “uken som gikk” istede for å skrive om det? 🙂 Hadde også vært fint med en omvisning hvor du bor og jobber! 🙂 eller bare en ukentlig update om noe som har vært skikkelig anoying siste uka? for morro skyld..

    9. Åå håper virkelig du fortsetter med videoblogger fremover, synes det er veldig morsomt å se på! Jeg ville gjerne likt å se videoblogger om hverdagen din, makeuproutine, lookbook, faktavideo om deg selv og boyfriendtag 🙂

    10. Videoblogg er gøy og noe flere bloggere burde gjøre oftere 🙂
      Her kommer noen ideer til neste videoblogg:
      Morgen/kvelds rutiner eller ansiktspleie & hårpleie

    11. Synes du var flink!
      Tips:
      – Sminkevideo / hårvideo
      – En tur i klesskapet ditt hvor du viser frem dine favoritter
      – Byvideo hvor du viser det beste av Bergen til tips og inspo for oss som gjerne vil besøke byen
      – Du har skrevet om at du vil prøve å gå fjellturer, kanskje videoblogge om det? 🙂
      – En middagsvideo med fremgangsmåte på en rett du vil vise leserene dine. Maten du legger ut ser veldig god ut! Kjekt om vi lesere får bli med på middagslagingen 🙂
      – Arrangere et festlig forsh med tema, invitere venner og lage en videoblogg sammen. Du må selvsagt avtale med gjestene slik at dere kan gjøre noe morsomt. Kanskje ha 80-talls tema / dyreutkledning eller noe sånn teit. Finne på aktiviteter som “hører til” temaet. Bruk google til hjelp.
      – En dag i livet ditt hvor du gjør noe spennende utenom det vanlige
      – En flytur til en destinasjon (dersom du skal ut å fly om ikke så lenge)
      – Challengevideo: søk på youtube/google. Morsomt!
      – Leilighetsvideo hvor du viser frem leiligheten og detaljer (f.eks interiør)
      – Videoblogg fra Janne og Julia, nye varer og hvordan butikken ser ut.
      Det var bare noe jeg kom på i farten..
      Håper du fortsetter med videoblogg, det viser en mer ekte side av deg – og er utrolig koselig! 😀

    12. Kom på noen flere…
      – Smarte tips og triks i hverdagen.
      – Frokost -> Lunsj -> middag -> kvelds videoblogg. In the making!
      – Videoblogge når du prøver nye ting; en ny maskara / en ny sjokolade fra butikken / en ny foundation / nye sko etc..
      – Videoblogg av en date med kjæresten. Book hotell/spa eller noe gøy og film! Kan bli litt kleint, men også veldig koselig.
      – Reisevlogg
      – Videoblogg fra innkjøp på for eksempel Ikea eller andre butikker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg