MIN FASTE MORGENRUTINE PLUSS EN DRAMATISK NATT

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

GENSER – AIMN HER / TIGHTS – AIMN HER / SNEAKERS – NLY HER

Går det egentlig en eneste uke her på bloggen der jeg ikke nevner søvnen min i flertallige innlegg? Dere må tro jeg er verdens mest innholdsløse person. Kanskje jeg er det? I dont know, men jeg MÅ bare snakke om denne natten en siste gang for denne uken 🙁 Lover å ikke skrive mer om det før over helgen. Jeg drømmer så ekstremt mye rart for tiden, og i natt var selvfølgelig inget unntak. På nattens program så hadde kjæresten min tatt dop (må bare understreke at han er 100% mot den slags), og han var helt rusa. Jeg prøvde å roe han ned og bare “jeg kan hjelpe deg!!”. Det var umulig å prate til han. Så begynte rommet vi var i å gynge frem og tilbake. Møblene fløy rundt oss og vi fikk beskjed om å løpe ut derfra da dette spesielle rommet hadde noen grusomme spøkelser som kom til å drepe oss. Plutselig våknet jeg brått opp av verdens høyeste alarm i dag tidlig med en hjerterytme som nærmest slo ut av brystet mitt. Stusser selvfølgelig på hvor den kreative drømmefantasien min kommer fra? Kanskje en blanding av at jeg startet på “white lines” på netflix i går kveld (derav dopen), at jeg tekstet med kjæresten rett før jeg sovnet og at jeg var på samme event som Lilli Bendriss forrige uke. Artig kombo iallfall. Det blir ikke mer moro enn man gjør det til selv 😉

Men OK, dette innlegget skulle egentlig handle om morgenrutinene mine!

Om jeg ikke var tater nok fra før med all den reisingen min, så har jeg iallfall blitt det nå så mye som jeg vandrer rundt i Oslo by. Det første jeg gjør nærmest hver eneste morgen er å gå meg en lang tur. Gjerne en drøy time, pluss minus. Det er så deilig å våkne på den måten. Bare ta bena fatt uten en bestemt destinasjon. Hører på podcast, reflekterer, klargjør hodet for dagen. Den beste følelsen!

Når jeg kommer hjem ordner jeg meg en stor og sunn frokost. Lager proteinrundstykker, koker opp egg og koser meg. Deretter er det fiksings, og jeg er klar for en ny dag.

Smilende egg er seriøst noe av det beste jeg vet! Spiser det til frokost hver eneste dag.

GENSER – AIMN HER / TIGHTS – AIMN HER / SNEAKERS – NLY HER

Seee så fint lys! Det gir meg så mye energi ♥♥♥

Akkurat nå sitter jeg på Espresso House i Bogstadveien. Skal prøve å jobbe effektivt frem til klokken 14, før solen forhåpentligvis titter frem og man kan sole seg litt! All I want for christmas is a little bit of color on my body. Neida, joda. Snakkes senere!

4 kommentarer
      1. Hei! Hun bor i huset i Bergen <3 Hun elsker å bo der, og elsker både barna og kjæresten min så jeg hadde ikke hjertet til å ta henne med tilbake til Oslo akkurat nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg