MIN DAG

Jeg holdt på å si at alle som ikke har vært i Molde under jazzfestivalen før, burde ta seg turen neste år! Men, så kom jeg på at jeg syns det er gøy fordi det er så mange kjente fjes overalt som man aldri ser ellers i året, og det er jo ikke tilfellet for alle… Haha! I dag dro jeg meg selv ut av sengen litt over ni (noe som er ganske tidlig med tanke på at jeg ikke sovnet før 04.00..), og dro til byen med mamma på konsert i Alexparken. Jeg hadde aldri hørt om bandet før, men det var Revolt som er en gruppe av 16 og 17 åringer. Herregud, så sykt flinke. Skikkelig imponerende å se så unge mennesker med så mye personlighet, og ikke minst bra musikk. I see great things coming for you!

TEEHER / SHORTSHER / SJALHER

Det er forresten helt fantastisk å være i Molde nå, noe dere kanskje allerede har forstått ettersom jeg sier det i hvert eneste innlegg 😉 Det er faktisk første gang i hele år at jeg har brukt shorts!! Sykt å melde nå som vi er i midten av juli..

Etter konserten gikk vi litt rundt i byen, og spiste lunsj ute i solen. Superdigg! Nå skal jeg hoppe i dusjen, fikse trynet og komme meg avgårde i bursdag til Henriette. Alkohol nå igjen….. Vi snakkes i morgen ♥

5 kommentarer
    1. Plutselig fantastisk vær her i Stryn og! Blir nesten lykkelig av sol 😀

      Koselig med tid sammen med mamman sin 🙂 Kos deg fine du!

      1. Hei Sandra! De er faktisk en vareprøve på en av solbrillene vi vurderte å produsere for Janne & Julia, men dessverre gikk de ikke videre til produksjon..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg