MIN DAG VIA TELEFONEN

Jeg er så trøtt for tiden. Sovnet rundt midnatt i går, og det var såvidt jeg klarte å stå opp klokken halv ni etter cirka fem tusen trykk på slumreknappen. Skulle trodd at 8 1/2 time var nok søvn. Tydeligvis ikke. Jeg dro meg uansett avgårde på SATS. Trente underkropp i dag. Tungt å være i gang, og merker jeg ikke er like sterk som tidligere. Men bare å trene gir meg mye glede. Da spiller det liksom ingen rolle om jeg tar 50kg eller 20kg i knebøy. Hvorfor stoppet jeg å trene egentlig? Kan legge ut treningsprogrammet mitt om det er interesse for det. Syns det er mye lettere å trene om jeg vet sånn ca hvilke øvelser jeg skal igjennom, enn å gå rundt å surre uten å vite helt hva man driver med.

Kom hjem å bakte proteinrundstykker. Så enkelt, mettende og godt. Jeg mikser sammen 4 egg + 400 gram lett cottage cheese med en stavmikser, før jeg rører inn 400 gram havregryn.

Lag passende rundstykker og sett de i ovnen på 180 grader i cirka 20 minutter. Man kan bruke hvilket som helst pålegg! Akkurat nå er favoritten min majones og lobnobs, med en dæsj gastromat over. Klarte såvidt å spise ett rundstykke før jeg ble mett, noe som sier hvor mektig de er. Eller at jeg bruker cirka halve posen majones per skive. Karen sier jeg kommer til å dø av fedme på innsiden, da jeg er så glad i typisk fete produkter som majones, meierismør og fett generelt. Men men, da dør jeg i det minste med et fettglis om munnen:)

Et par timer senere, ferdig dusjet, sminket og klar for å hive meg i bilen. Dagens antrekk (annonselinker):

JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHER / SKOHER / VESKEHER

Jeg er forresten tom for foundation. Typisk meg å vente til siste sekund med å kjøpe ny. Derfor sminket jeg huden med en sånn body tan i dag. Sånn man egentlig skal bruke på kroppen for å glinse om man feks har på seg en kjole. Absolutt ikke ment i fjeset, men det ble jo ikke så ille?

Et par kjappe bilder fra bilen. Kledde hovedsakelig på meg for å ta antrekksbilder. De som har lest forrige innlegg vet hvor vellykket det ble.

Så ja, ellers har det ikke vært en veldig spennende fredag. Dro hjem for å jobbe litt, har sett på serier og avsluttet kvelden med grandis på sofaen sammen med min kjære. Haha, forresten! Vi bruker så ufattelig mye penger på mat. Helt krise liksom. Så, i helgen bestemte vi oss for å ha et lite prosjekt. Kun bruke 150kr på matbutikken. Huset og fryseren er full av mat, så det er idiotisk å handle noe i det hele tatt. Tenkte 150kr var mer enn nok. Helt til jeg dro på Kiwi, og brukte 42kr på en grandis, 101kr på smågodt og 19kr på melk. Vi er altså 12kr i “minus”, og helgen har såvidt startet. Elendig:(

Nå har jeg lagt meg i sengen og river meg i håret over at det ikke har kommet noen nye episoder av housewives. God natt, vi snakkes i morgen ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg