MIN DAG VIA TELEFONEN

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly og nakd

Heiii! Herlighet, dagen har bare flydd avgårde uten at jeg egentlig helt vet hva timene har gått til. Har knipset noen bilder underveis, så her har dere dagen min via telefonen ♥

KJOLE 1 HER / KJOLE 2 HER

KJOLE 1 HER / KJOLE 2 HER

Prøvde på mine nye partykjoler! Noe av det gøyeste med denne årstiden er hvor mye man pynter seg 😀 Lurer på om en av disse blir årets nyttårskjole. Noen tanker?

Fineste ♥  Vi spiste lunsj på nye Bølgen og Moi! Er så utrolig glad i June, og hun er virkelig en jernkvinne jeg er veldig imponert og stolt av. Hun har nettopp kjøpt seg ny leilighet, jobber med et stort prosjekt, hele hun er så “landet” og hun er virkelig et stort forbilde for meg. Alle burde ha en June i livet sitt!

BLUSE HER

Husk at du får -30% på hele nakd med koden “nyland30” ♥

I kveld har jeg min første alenekveld på evigheter, og den nytes til det fulle! Så fort jeg er ferdig med dette innlegget skal jeg bare slappe av med frustrerte fruer. Deilig 😀 Har fire dager igjen før Viaplay fjerner serien, så burde egentlig låst meg inne å sett de siste tre sesongene på de dagene. Realistisk? Haha!

6 kommentarer

Siste innlegg