MIN DAG I BILDER

Hei fra kontoret! Det føltes nesten helt rart å skrive det, for her har jeg ikke jobbet fra på lenge. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg tror jeg trengte en pause etter at vi åpnet butikken og det var laaaaange dager bak pulten. De siste månedene har jeg jobbet mest hjemmefra med bloggen, men jeg må ærlig innrømme det blir litt kjedelig og ensformig i lengden. Det føles godt å være tilbake her, selvom kontoret/lageret vårt ser ut som en søppeldynge. Nesten! Det er pappesker overalt på gulvet, stativer på avveie og generelt mye rot. I morgen må jeg nok ta en skikkelig opprydding om jeg skal klare å trives her, jeg er jo helt allergisk mot rot..

IMG_1809-2

Etter noen timer med jobb hjemme i dag tidlig dro jeg på møte med Funbit. Det er de som har kodet hele nettbutikken vår, og i dag hadde jeg en liten opplæring på hvordan jeg kan legge inn diverse skostørrelser osv inn selv. Fram til nå har jeg bare mast på de flere ganger i uken om å fikse det for meg, så de var nok lei av alle mailene mine 😉 Haha! Heldigvis var det superlett å gjøre det selv, så det blir nok ikke noe problem.

IMG_1840-2IMG_1847-2IMG_1851-2

Lue – HER / Jakke – Mango / Joggegenser – HER / Joggebukse – HER / Sko – HER / Veske – HER

Etter møtet dro jeg innom butikken for å si hei til Ingeborg som sto på jobb. Hun var jo med på bursdagsfesten i går og tok den liiittt lengre enn det jeg gjorde, så jeg syns litt synd på henne som måtte jobbe i dag.. Haha! Heldigvis var hun like fresh som alltid, noe som er bra slik at hun ikke skremmer vekk kundene. Neida ♥ ♥ ♥ ♥ Hihi.

 

IMG_1859-2IMG_1862-2

Seeeee de fine luene vi har fått inn! Jeg har de selvfølgelig i alle fargene selv. Du finner hvit her, svart her og grå her. Jeg har dessverre ikke fått lagt inn den blå i nettbutikken enda, men det kommer!

IMG_1866-2IMG_1868-2

Deretter tok jeg turen videre på Beauty London for å vokse meg fra topp til tå. Eller fra tå til hofte for å være helt korrekt. Det er over to måneder siden jeg vokset meg sist nå, så jeg trengte det mildt sagt. Jeg var sikker på at det kom til å gjøre krisevondt i dag, iallfall den brazilianske delen. Heldigvis gikk det (nesten) smertefritt, og nå er jeg som en ny person! Iallfall leggene, lårene og hele området over. Hehe. Veldig deilig. Jeg går jo til Beauty London for å fikse både vipper, bryn og voksing. Om du ønsker å bestille time selv så kan du sjekke ut hjemmesiden her eller ringe 55011982.
Nå skal jeg straks gå fra kontoret for å rekke posten, polet og matbutikken. I kveld kommer en venninne og vi skal lage et herremåltid uten like med et lite glass rødvin! Det blir biff med masse godt tilbehør, og jeg gleder meg skikkelig til å kokkelere litt på kjøkkenet igjen. Det har jeg ikke gjort på flere uker, noe som egentlig er litt kjipt siden jeg elsker å lage mat. Etter middagen er jeg sikkert så mett at det blir sofaen og tvserier resten av kvelden. En veldig deilig onsdag. Jeg holdt på å skrive “hva er dine planer i kveld?”, men så kom jeg på at kommentarfeltet mitt er stengt.. Det er rart å ikke få tilbakemeldinger fra dere, og jeg gleder meg til jeg føler meg klar til å åpne det igjen ♥
0 kommentarer

Siste innlegg