MIN DAG I BILDER

ANNONSE – Affiliatelinker

BODYHER (på -20%)/ JEANSHER (på -30%)

Dagens første selfie, her starter man tidlig med å digge seg selv lol. Apropos, jeg syns håret mitt har kommet seg veldig i det siste? Vet ikke om det kun er jeg som ser forskjell, men føler det både er lengre og tykkere.

SKINNJAKKEHER / JEANSHER (på -30%)/ SNEAKERSHER

Sååååå litt for mange bilder fra resepsjonen til Comfort Grand Central! Det var alle bildene jeg rakk å ta i dag, fordi jeg hadde en behandling på Akademiklinikken klokken 10, og måtte holde sengen etter det. Ingen operasjon altså, jeg forteller mer senere:-)

Ellers har jeg vært litt i ørska i dag, føler meg seriøst fyllesyk fra helgen enda! Det tar på å ha dagsparty + å være nattens dronning 😉 Hahahah. Heldigvis skjer det ikke så ofte lengre, så det får gå. Nå skal jeg sette på en film, og prøve å sove. Har egentlig sovet i hele dag, så det kan bli spennende å se!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg