MIN DAG I BILDER

IMG_0827-2IMG_0804-2IMG_0825-2  IMG_0850-2IMG_0852-2IMG_0855-2

Et lite bildedryss fra dagen vår her i København! Vi har vært på tre innkjøp, gått rundt på Revolver som er den ene messen og nå kom jeg nettopp tilbake til hotellet etter det som føles ut som verdens lengste dag. Når skal man lære at man ikke burde komme hjem fra byen klokken fem, spesielt om man sover på samme hotellrom som Janne? Han kom nemlig inn i sengen til meg og Ingeborg klokken ni i dag tidlig for å vekke oss. Hatet livet mitt da ass, det må jeg ærlig innrømme. Men, herreguuud så gøy det var på byen i går! Møtte masse kjentfolk som også er her nede for fashion week, og ingenting er gøyere enn det 😀
Nå skal jeg prøve å powernape litt, før vi skal ut å spise middag. Senere skal vi ut på en snurr igjen, denne gangen på to forskjellige fester som noen av leverandørene våre skal holde. Det blir nok veldig gøy! Tar med meg kamera, så skal prøve å få knipset litt bilder 😀
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg