MIN DAG

JUMPSUITHER / ØREDOBBERHER

Fjoh, for en dag! Ukens travleste dag startet selvfølgelig med at jeg forsov meg, og løp ut døren udusjet med et kråkereir på hodet. Heldigvis hadde jeg litt tid mellom slagene, så jeg fikk tatt en kjapp kattevask før dagens neste møte – som var med min nye PT! Jeg er SÅÅÅÅ gira 😀 Mer om det senere, jeg skal fortelle dere alt! Deretter var jeg på et intervju med Aftenposten som kommer ut i A-magasinet litt senere, før jeg møtte Glenn for et glass vin.

Oookei, dette var et veldig oppramsende innlegg ala 2008. Som jeg har sagt tidligere fungerer hodet mitt best tidlig på dagen, mens når klokken har bikket seks er det som om jeg får en kortslutning. Ville bare titte innom å si hei! Snakkes mer senere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg