MIN CRAZY PÅSKE

ANNONSE – Affiliatelinker nelly

Nå tipper jeg dere er veeeeeldig spent på hva jeg har gjort i påsken :D:D:D:D Kødda. Det er vel nok av influencere å følge med på nå til dags at jeg har streifet tankene deres. Savner de gode, gamledager når folk ble sure fordi jeg ikke blogget. Nå blir det bare stille i kommentarfeltet :(((

Jeg skal faktisk komme med en liten påskeoppdatering, jeg venter bare på et par bilder! Likevel følte jeg veldig for å skrive litt her på morgenkvisten. Som vanlig har jeg mistet all edge som jeg hadde på skrivingen min tidligere, så dessverre har jeg ikke noe veldig spennende å melde. Jeg har dog bestemt meg for et par ting i løpet av påsken. For det første skal jeg starte å trene fem ganger i uken. Rett og slett fordi jeg har det bedre psykisk da. Kroppslig har jeg ingen mål annet enn å være slank og sexy. Om man kan si det man tenker høyt uten å bli arrestert. For det andre har jeg bestemt meg for å vokse opp. Ta meg selv å karrieren min litt på alvor. Man blir ikke rik av å se på real housewives, da hadde jeg i såfall hatt langt fler nuller bak tallene på konto.

Og ja, jeg prøvde å redigere vekk støvet på buksen min på det øverste bildet, men glemte det på de to siste.. Om du vil ha en like støvete bukse som meg, så finner du den her. Bodyen er derimot lettere å holde støvfri, og den finner du her.

Nå skal jeg trene! Så jobbe og ta meg selv på alvor! 8) Vi snakkes senere ♥

2 kommentarer
    1. Du sier du er blitt mer voksen? «.. ingen andre mål med treninga enn å være slank og sexy». Tenkte jeg skulle gi deg en ny sjanse fordi kanskje du hadde blitt mer voksen, men dropper det fort. Håper ikke den holdninga smitter over på bonusbarna dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg