MIN BRUNFARGE

Image and video hosting by TinyPic

I have a confession to make..

I januar/februar hadde jeg årets store reisemåned, med to turer til Gran Canaria og én uke i Marokko. Brunfargen min var superfin, og jeg lovte meg selv på tro og ære at jeg skulle vedlikeholde den etter at jeg kom hjem. Hva tror du skjedde? Jeg var ivrig å tok solarium én dag i uken i cirka…én uke. Etter den første måneden hjemme i Bergen igjen var jeg plutselig like bleik som før jul. Flott! Jeg må bare innse at det er håpløst å vedlikeholde en fin sydenfarge på vinteren av å kun ta solarium. For det første er det veldig dyrt, og for det andre er det absolutt ikke bra for huden!

Men, jeg er ikke den som liker å være bleik så da får jeg ty til andre midler. Spraytanene fra Sunspa har jeg skrevet om mange ganger tidligere, og det er alltid den selvbruneren jeg bruker om jeg først skal jukse meg til en fin brunfarge.

Image and video hosting by TinyPic

Sunspa Chocolate er den jeg bruker mest, spesielt om jeg har litt grunnlag fra før. Den gir en helt fantastisk glød, og jeg bruker den både på kroppen og i fjeset. Den holder seg også utrolig godt, og jeg sprayer kroppen cirka én gang i uka, mens ansiktet to. Grunnen til at jeg sprayer ansiktet oftere enn kroppen er fordi jeg bruker mye sminke og hudprodukter generelt.

Du finner den HER ♥

Sunspa Fitness er helt perfekt til deg som trener mye! Det er denne jeg bruker om jeg er i en god treningsperiode. Når man har på seg sportsbh på trening er det lett for at det blir “skiller” etter stroppene om du svetter. Det skjer derimot ikke med denne, og husker den var min store favoritt da jeg løp 8km flere ganger i uken (åh, good times..)! Den gir derimot en like fin farge som chocolate!

Du finner den HER ♥

Image and video hosting by TinyPic

Sist, men absolutt ikke minst anbefaler jeg på det sterkeste å ha en god skrubb. Selvbruneren holder både mye lengre, og legger seg mye finere på huden om du skrubber den godt først. Min favoritt er denne fra Xen-Tan! Den fjerner døde hudceller, og gjør huden helt klar til påføring av Sunspa sine spraytans 🙂 Den er også så mild mot huden at du kan bruke den hver dag. Du finner den HER ♥

Guide til hvordan påføre selvbruning:
  1. Skrubb huden godt i dusjen!
  2. Klapp huden tørr, og ikke påfør fuktighetskrem verken på kropp eller i ansikt før påføring
  3. Spray cirka 30cm fra kroppen på de områdene du ønsker å bli brun
  4. Stå å “tørk” i cirka fem minutter før du kler på deg

Jeg venter også på en pakke med Sunspa sine nye Luxury-produkter. Jeg har ikke fått de enda, så jeg ønsker ikke å gi de en omtale – men om de er like gode som chocolate og fitness er jeg utrolig glad 🙂 Gleder meg til å få pakken!

Nå får du -20% på HELE sunspa-sortimentet hos coverbrands.no! Du finner det HER ♥

14 kommentarer
    1. Blir det mye søl av spraytan, pleier å bruke mousse men hvis det ikke blir mye stress med spray så kanskje jeg skal teste det ☺️ Du ser jo skikkelig fin ut!

      1. Nei det er ikke søl i det hele tatt! Tørket fort og blir ikke klissete:) jeg hater a bruke mousse fordi jeg ikke klarer å fordele den skikkelig føler jeg..

    2. Jeg prøvde denne en gang, men den går veldig fort tom, gjør den ikke? Fikk bare brukt den på hele kroppen én gang 🙁 også sprayet den slik at jeg liksomfikk sånne streker med det brune der hvor jeg sprayet. Kanskje min ikke var helt god 😛 men har du opplevd dette?

      1. Hmm, det har jeg ikke opplevd! Har brukt den chocolate sikkert seks ganger nå før jeg skrev dette innlegget, og jeg er ganske sikker på at over halvparten er igjen 🙂 Nå bruker jeg den ikke på bena da, vel og merke! Og ikke spray så nærme at det kommer mørkebrune flekker, haha 😀

    3. Hei søte deg! Når du allerede har påført selvbruning og det har gått noen dager, hva gjør du da når du skal påføre på nytt? man får jo ikke skrubbet vekk alt av restene..

      1. Hei! 🙂 Jeg dusjer og skrubber huden som normalt før jeg påfører på nytt. Jeg opplever som regel at det går fint om du bruker en mild skrubb (eks den fra xen tan), og da holder fargen seg fin. Om du derimot har en grovere skrubb kan det hende at den tar bedre på visse områder av huden din, mens på andre deler sitter fargen litt igjen. Om det blir sånn bruker jeg bare å gå over en ekstra gang med skrubben slik at det jevner seg ut før jeg påfører på nytt 🙂 Heldigvis går sprayene fra sunspa veldig fint av, uten at du plutselig ser ut som en dalmantiner en dag! Det finnes jo noen av de selvbruningsproduktene også 🙂 Haha. Håper du fikk svar på det du lurte på, klem til deg!

    4. Hei pena! 🙂
      På veldig mange steder står det at man skal smøre seg med fultighetskrem på tørre steder på kroppen, som feks albu, knær, ankler, håndledd osv… Men det står på sunspa at man ikke skal bruke det overhode? Hva gjør du? 🙂
      Og har veldig lyst å prøve i ansiktet, men tør ikke pga dun i ansiktet. Henge selvbruningssprayen seg fast i duna, hvis du skjønne hva eg mene? :p hehe…
      Ha ei fin helg 🙂

      1. Heisann! 🙂
        Nei jeg smører ikke inn noen steder. Alle har jo dun i ansiktet, og jeg har iallfall ikke hatt noe problem at det henger seg fast der! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg