MIN 28-ÅRSDAG

ANNONSE – Affiliatelinker og sponset mat

BLUSE – HER

Hei og god…tirsdag? Dagene går fremdeles i surr, noe de sikkert komme til å gjøre helt til corona er over. Kanskje litt lengre også! Men, jeg har rukket å blitt 28 år. 28 år og nøyaktig én uke, faktisk 😀 Forrige tirsdag skulle egentlig bli en helt vanlig dag. En rolig og lite eventfull feiring av å bli ett år eldre. Jeg elsker jo å feire bursdagen min, men hadde slått meg til ro med at det ikke ble noe særlig til feiring i år.

Der tok jeg feil… Karima kom flyvende over fra Oslo, og da var det bare å sette i gang med å planlegge noe gøy.

Våknet opp til gaver, roser, de FINESTE kortene, kake og bobler på sengen. Ble helt satt ut, og utrolig rørt! Følte meg så ufattelig takknemlig, lykkelig og heldig. Verdens heldigste, faktisk. Tusen takk til både I og K for en den beste bursdagsmorgenen jeg noen gang har hatt ♥

Deretter fortsatte feiringen videre på BESTE Sumo! Feiret bursdagen min der i fjor også, kunne ikke tenkt meg noen andre steder 😀 Det ble vin til lunsj, gøye samtaler via FuelBox og kos med venninner.

Se på all denne nydelige maten! Sumo har vært min favorittrestaurant siden 2014, og dere skjønner kanskje hvorfor? 😀 De er fremdeles åpne i Bergen, men husk at de tilbyr takeaway i de byene de har stengt. Støtt lokale favoritter ♥

Alt i alt, en fin dag. Det er iallfall de minnene jeg velger å sitte igjen med én uke senere. Tenk, nå er jeg hele 28 år.. Føler meg verken spesielt smartere eller klokere, men det er kanskje ikke så rart etter et år i lockdown og litt for mye housewives 😉

Ha en fin dag alle!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg