MIN 26-ÅRSDAG

ANNONSE – Affiliatelinker og sponset mat

HAPPY BIRTHDAY TO ME! 🎉

Fineste bestis ♥ Jumpsuiten min finner du her!

Diggeste brunsj-bordet. TUSEN TAKK til Foodora for gavekort! Visste du at de har Joker på foodora i Oslo? Jeg fikk levert alt dette på døren, og slapp å bære tunge poser hjem fra butikken selv. Helt perfekt!

 

For en dag! På lørdag fylte jeg 26 år med en heidundranes feiring. Startet så tidlig som klokken 12 med boblebrunsj med mine nærmeste venner, og jeg kunne ikke bedd om en bedre start på dagen. Jeg er så utrolig takknemlig for de fantastiske menneskene jeg har i livet mitt. Vennskap er ikke noe man skal ta for gitt.

Feiringen fortsatte til langt på natt, og jeg er seriøst fyllesyk på dag nummer to. Litt av en blåmandag! Nå skal jeg prøve å komme meg til hektene, selvom det frister mest å ha seriemaraton enn å jobbe.. Haha. Snakkes senere 😀

4 kommentarer
    1. Hei Julia
      Gratulerer med overstått bursdag
      Så digg ut med all den maten.
      Bare ett spørsmål. Kan du skrive hva du blander og hvor mye i hvert glass når du lager den orange drinken med isbiter og appelsinskiver oppi?? Du laget den når du feiret kompisen din sin bursdag i Bergen. Huff står helt stille hva drinken heter
      Ha en flott kveld videre
      Klem

      1. Tusen takk Kristine <3 Drinken heter Aperol Spritz! Bare google deg fram til oppskrift, tror det står bedre forklart der 😀 Haha. Men jeg dropper sodavann og bruker kun aperol + prosecco. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg