MIN 25ÅRSDAG, DEL 1

REKLAME: SPONSET SUITE OG AFFILIATELINKER

Helgen har vært hektisk på en god måte. Herregud, jeg har fylt 25 år!! Kan ikke huske sist jeg hadde en så lang pause fra bloggen, men det var deilig å bare leve i nuet i stedet for å trekke meg tilbake for å oppdatere på den store dagen (som ble til en stor helg..). Har så ufattelig mange bilder fra bursdagen min, så må nesten dele det i to innlegg.

Bursdag er etter min mening den aller beste dagen i året. 25 år er jo et jubileum (??) så jeg ville selvfølgelig feire som bare faen. Først hadde jeg boblebrunsj i en suite på Hotel Bristol med mange venner. Helt seriøst, den feiringen gikk jo bare over stokk og sten. Hadde ikke sett for meg at min rolige brunsj skulle ta helt av, hahah. En ting er sikkert, og det er at vennene mine er like glad i en god fest som jeg er!

Alle gjestene fikk øredobber fra Lily and Rose. De har SÅ mye fint! Se hele utvalget her ♥

Fineste Jon kom for å sminke meg på morgenen. Jeg er faktisk ganske elendig når det kommer til sminke, og har hatt samme sminkestil typ hele livet. Følte meg faktisk som en superbabe når Jon hadde gjort litt magi i fjeset mitt. Skal se om jeg finner et bilde av resultatet! Tusen takk Jon ♥

FINE VENNER!!!

KJOLEN MIN FINNER DU HER ♥

Her er litt bilder fra selve brunsjen! Jeg koste meg så mye at jeg faktisk helt glemte av kamera, men heldigvis tar venna ansvar og tar bilder når blogghodet mitt streiker.

Forresten! Alle jentene som kom i bursdagen min fikk sponset antrekk av Nelly.com. De har nå laget en kampanjeside der du får alle antrekkene våre (+ mye til!) til -20% rabatt. Sjekk det ut HER, og bruk koden “julia20” ♥

Del 2 kommer snart!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg