Midnattstanker

Hei dere! Jeg har nettopp våknet. På sofaen. Sovnet i ni tiden, og våknet ikke før nå. Huff! I dag har jeg såvidt vært utenfor leiligheten, har rett og slett vært i drittform. Håper virkelig ikke jeg begynner å bli syk, det har jeg ikke tid til! Ligger her og håper på at jeg kommer til å sovne igjen snart, for i morgen er det opp igjen tidlig. Dette er så typisk meg! Egentlig har jeg mest lyst til å begynne å planlegge Gran Canaria kofferten min, men det kan jeg jo ikke for inne på soverommet ligger Glenn å sover i dyp søvn. For én gangs skyld skal jeg faktisk tenke nøye igjennom hva jeg tar med meg på ferie, i stedet for å bare slenge oppi alt mulig rart, som ikke engang passer sammen når jeg skal planlegge outfitene. Kjenner jeg trenger en ferie nå altså, det skal bli så DEILIG! Må ta med meg jobben nedover til Spania, men siden vi har internett på hotellrommet blir nok ikke det noe problem. Bare koselig det. Etter at vi kommer hjem fra Gran Canaria blir det mest sannsynlig rett avgårde til Hove. Herlighet, som jeg gleder meg! Har aldri vært på festival før, så dette blir nok spennende. Bare sjekk ut hvem som kommer!! Kings of Leon OG Calvin Harris. Jeg får frysninger av tanken! 😀 Noen fler som skal på Hove?
Haha! Første bildet er av meg og Glenn i 2010, de to andre er fra Radio Ålesund Festivalen i 2010. Da har jeg visst vært på festival jeg også, da! Eller, har jo vært på moldejazz også, men jeg tenker egentlig ikke over det som en festival siden jeg har vært på den hvert eneste år siden jeg var bebis. Skal hjem til Molde under jazzen i år også, og jeg GLEDER meg! Virkelig årets høydepunkt i Molde 😀 Nei, nå må jeg prøve å legge meg altså. I morgen formiddag skal jeg bl.annet noe utrolig spennende, så stay tuned 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg