METALLIC LIPS

Image and video hosting by TinyPic
DIY  – Metallic Lipstick

Heei ♥ Som mange vet er jeg ikke den personen som kaster seg på seneste sminketrend, og kan av og til være litt redd for å prøve ut nye looks. Da metalliske lepper ble en trend (iallfall i England og USA) tenkte jeg at “herregud, slik skal jeg aldri sminke meg!”. Det var vel og merke fordi jeg kun så bilder av mørkeblå metalliske lepper overalt, og tenkte at det ikke var noe for meg. Likevel elsker jeg en glødende look, både i hudsminke, på øynene og nå på leppene! Jeg er ikke helt der enda at jeg kjører på med mørke, metalliske lepper. Men nå har jeg funnet den perfekte tonen til meg, som ikke blir “for mye”.

I stedet for å kjøpe én metallisk leppestift man kanskje fort blir lei av, har jeg brukt to produkter som jeg tidligere har brukt hver eneste dag omtrent uansett.  En liquid leppestift + en metallisk øyenskygge/highlighter. For meg er det egentlig ikke vits å investere i en dyr metallisk leppestift da jeg sikkert bare kommer til å bruke looken på helg, derfor passer det perfekt å kombinere to produkter jeg bruker daglig til andre ting! 🙂

Slik har jeg laget denne leppelooken:

1. Påfør den flytende leppestiften som normalt
2. Bruk en flat kost og start med å påføre øyenskyggen i midten av leppene dine
3. Jobb deg utover til du har det resultatet du ønsker. På bildene har jeg tatt på litt ekstra mye for å vise frem på bildene, men jeg kommer nok til å duse det litt ned slik at leppestiften kommer tydeligere frem. 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Er ikke dette ganske kult? 😀 For meg blir det nok ingen hverdagslook (da foretrekker jeg kun leppestiften alene, og øyenskyggen for seg selv), men dette er definitivt en look jeg kommer til å bruke når jeg skal ut på byen! Det som er så genialt med å lage metalliske lepper på denne måten er at disse to produktene både er fantastisk alene og sammen, og du sitter ikke igjen med en metallisk leppestift du aldri bruker.

Jeg har brukt denne liquid leppestiften fra theBalm, som jeg forsåvidt er helt hekta på! Jeg har denne i tre farger, og den er helt syk. Den sitter som lim på leppene i flere timer uten å bli dårlig, anbefales virkelig på det sterkeste uansett om du ønsker metalliske lepper eller ikke! Alene er den nemlig helt matt 🙂

Denne øyeskyggen, også fra theBalm har jeg brukt over leppestiften for å lage looken.

Image and video hosting by TinyPic

All you need! Leppestift HER og skimmer-øyenskygge HER ♥

Nå har coverbrands fra 20-50% salg på ALT fra theBalm! Her kan du gjøre mange gode kupp 😀 Sjekk ut hele utvalget HER!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg