MENNESKER UTEN MASKE

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

JAKKEHER (på -20%!) / GENSERHER / BOOTSHER

Da var det endelig fredag! Ikke at det spiller så fryktelig stor rolle, jeg vet faktisk ikke skillet mellom helg og hverdag mer. Haha! Jeg har forflyttet meg fra Oslo til Bergen og blir her en liten stund. Her er det litt mer “hverdag” enn i Oslo, så det blir nok veldig bra. Ble forresten helt sjokkert i dag tidlig, da jeg gikk over Bryggen. MASSE mennesker og ingen som bruker maske?! Så utrolig befriende! Glemte faktisk at det var korona et lite øyeblikk der. I Oslo skyr jo alle hverandre som pesten (bokstavelig talt), og jeg har heller ikke sett et fjes uten maske på månedsvis.

JAKKEHER / GENSERHER / BOOTSHER

Har dere noen spennende planer i helgen? Her blir det nok en rolig helg. Kan faktisk ikke huske hvordan det føles å ordne seg klar til fest på en lørdagskveld. Tenk når alt åpner igjen da dere!! Herregud da blir det fest! God helg ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg