MEN JULIA, HVORFOR BERGEN?

ANNONSE – Affiliatelinker til nakd

GENSERHER / BUKSEHER / SKOHER

PS! FÅ -20% PÅ HELE NAKD MED KODEN “STUKO-DEAL” HER!

Hei og god tirsdag! Jeg har skikkelig mandagsfølelse i dag. Rart med det. Eller egentlig har jeg kanskje mer søndagsfølelse siden vi koste oss sånn i går. Drakk et par glass rødvin i den nye leiligheten til Glenn før det ble sushi på Sumo med prosecco i glasset. Ikke hver dag man starter uken sånn, men siden det var siste kvelden min i Oslo i går så ville vi kose oss litt ekstra 😀 I kveld blir det tilbake til Bergen igjen, og i går fikk jeg spørsmålet om hvorfor jeg liker meg så godt i Bergen for tiden..

Svaret er ganske enkelt, egentlig. I Oslo er det ofte travelt, mye som skjer og veldig varierende dager. I Bergen så er det liksom å stå opp klokken seks, ordne frokost til barna å dra på kontoret etterpå. Veldig voksent og kanskje kjedelig for mange. Men, jeg liker å føle meg “needed”, og jeg liker å ha en viss stabilitet i livet etter alt for mange år med café og sofajobbing. Dessuten er jo alt i livet i perioder. Akkurat nå foretrekker jeg det såkalte A4 livet, mens hvem vet hva jeg craver i 2020. Livet er spennende altså 😉

GENSERHER / BUKSEHER / SKOHER

Nå skal jeg til Andrea for å jobbe litt sammen, før jeg skal møte broren min, deretter et gledelig gjensyn med June før jeg må tilbake til leiligheten for å pakke og komme meg til Gardermoen. Prøver å være så effektiv som mulig i dag slik at jeg har et par ekstra timer på SAS Loungen for å se på serier. Føler jeg aldri har tid til å ha seriemaraton lengre, men det vil jeg prøve på i kveld!! Haha.

Ha en fin tirsdag!

6 kommentarer

Siste innlegg