MELLOM MØTER

Image and video hosting by TinyPic

Her sitter jeg med dagens dilemma: dra hjem før neste møte eller bare henge på denne cafeen i noen timer. Jeg må ærlig innrømme det frister mest å bare sitte her siden det er storm ute. Jeg tror iallfall det er storm, og det føles sannelig som en storm. Men det står ingenting om været i VG i dag så da regner jeg egentlig med at dette bare er en normal dag i Bergen.

Herregud jeg er så gira btw! Før jeg satt meg på denne triste cafeen var vi innom butikklokale for å se hvordan ståa lå an med oppussingen. Jeg fikk tatt noen bilder også som jeg viser dere litt senere i dag 😀 WIII!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg