MEG PÅ PARADISE HOTEL

God morgen! En ny sesong av paradise hotel snurret igang på TV3 i går, og som alltid satt nok halve norge klistret forran skjermen ute etter lett humor og genial klipp-og-lim fra TV3 som fremstiller deltakerne enda dummere enn det de egentlig er. Inkludert meg. I går satt jeg derimot med en litt rar klump i magen, og jeg var nervøs på vegne av deltakerne. Grunnen til det var at jeg satt meg selv i deres situasjon, og det føltes ut som om det var meg som satt der og prøvde å ikke drite meg ut på riksdekkende tv.

For meg er det uaktuelt å bli med på Paradise. Grunnen til det er så enkel som at jeg kjenner meg selv så godt, og vet hvor ufattelig hjernedød jeg kan virke- spesielt etter litt klipp og lim. Dessuten hadde jeg nok også blitt framstilt som den frekke bitchen som alltid har en direkte kommentar på lur og ikke er redd for å si ifra. Jeg har alltid hatet de frekke bitchene på Paradise, og det uten å kjenne de engang. Engasjert seer much? Haha, oh yes!

Det må være så utrolig skummelt å være med på noe sånt. Du blir filmet døgnet rundt, som blir skvist sammen til 40 minutter på skjermen. Den smarteste personen kan bli framstilt som en idiot, og man har virkelig ingen kontroll over hva som blir vist på tv. I år skal jeg derfor se på serien med et åpent sinn, og ikke være så raskt ute med å finne meg favoritter og de jeg legger mitt hat over. Det er trossalt bare unge mennesker som blir servert gratis alkohol. Jeg tør ikke tenke på hva jeg selv ville gjort i den situasjonen. Det hadde vært mange morsome episoder da tror jeg.

1690860-11-14047214512241690860-11-1404721455883

Og ja, jeg er veldig klar over at jeg nettopp har skrevet et helt innlegg om Paradise Hotel. Jeg digger serien, ikke lat som du ikke er enig! Norges guilty pleasure <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg