meg og mitt friske morratryne

Håper det ikke er for freidig å si det, men jeg vil tørre å påstå at jeg var det eneste friske morratrynet på vei ned Bogstadveien til jobb. Stressa koffert-i-hånda-menn sprang rundt meg som fluer rundt en mugla bagett, og jeg frydet meg slik fordi jeg hadde så god tid i forhold til dem. Hah! Å ha en trang til å stå opp en halvtime før man egentlig må er min beste egenskap. Å ha god tid om morgenen er såå viktig om man skal ha en god dag. Jeg rakk til og med å stoppe for kaffe på veien! Eller, nå lyver jeg. Jeg drikker ikke kaffe. Er ikke gammel nok til slik. Jeg kjøpte meg en kakao. Det er likevel ingen som ser forskjell på et kakao-beger og et kaffe-beger, så jeg følte meg litt voksen likevel. Med kaffen i hånda på vei til jobb da vettu. Nå er jeg voksen og veletablert ass! I dag skal jeg ha opplæring i min nye jobb som Campaign Manager – for nei, det var ikke tull! Skal ikke jobbe hos Studioday, det ble en drastisk endring i planene forrige uke. Sjefen min hos Studioday er også sjefen min på den nye jobben, og jeg er kjempefornøyd med det! Etter jobb blir det litt shopping med Birte. Det er mange kule arrangementer denne uka, og vi vil jo gjerne se flott ut i den annledning. 

Ønsk meg lykke til, da!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg