MEG FOR SYV ÅR SIDEN

God ettermiddag fra regnfulle Molde! Her plasker det ned som aldri før, og mine planer om å være fjellgeit før lunsj var det bare å droppe. Èn ting er å gå på fjellet (som jeg i utgangspunktet hater), men i tillegg til å gå mens det regner blir rett og slett for drøyt altså. Får være måte på hvor mye man skal pine seg selv 😉

I stedet har jeg gjort noe langt mer produktivt (not). Nemlig sett igjennom bloggarkivet mitt! ELSKER å se igjennom eget bloggarkiv. Og ja, jeg er klar over at jeg kanskje burde sjekkes for narsissistiske trekk. Uansett. I dag har jeg boltret meg igjennom året 2014, året jeg flyttet til Bergen for første gang. Absolutt en gøy tid ♥

  

Noen som husker disse bildene? Herlighet, tenkt at jeg hadde BRUNT hår på et tidspunkt!! Hvem vet, kanskje jeg kjeder meg så mye i “disse tider” at jeg farger håret brunt igjen. Da vet vi at det har klikket for meg, haha.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg