MEET CAITLYN JENNER

556c7a214ae56e586e457d37_vf-cover-bruce-jenner-july-2015I dag poppet dette bildet av tidligere Bruce Jenner opp på newsfeeden min på facebook. Både fordi jeg er fan av Keeping Up With The Kardashians, og fordi jeg syns dette er ufattelig tøft gjort klikket jeg meg selvfølgelig inn på artikkelen. Dette er hennes “coming out” bilde, og jeg syns det er så utrolig gjort.

Det er ingen tvil om at holdningene til verden generelt har bedret seg for LGBT-comunityet, men det er også ingen tvil om at vi har en lang vei å gå. At en så profilert person velger å dele sin historie syns jeg er helt fantastisk! En Olympisk mester som alltid har blitt sett på som en skikkelig machomann, velger nå å følge drømmen sin og bli kvinne. Wow altså, jeg blir helt tom for ord. Siden hun tør å stå fram er det nok også mange andre som tar til seg motet også.

Jeg håper virkelig hun får all støtten og rosen hun fortjener. Alle har rett til å være seg selv. Uansett om du er hetrofil, lesbisk, homo, bifil eller rett og slett føler du er født i feil kropp. At jeg er en hetrofil jente er like rett som at mange kunne ønske de var født i et annet kjønn. Så lenge man er god mot hverandre burde ikke legning ha en dritt å si. Alle som sier noe annet burde ta en liten reality check.

Jeg er 100% for at alle skal få lov til å ha sine egne meninger, men når det kommer til meninger mot at homofili og den slags er feil syns jeg de ikke fortjener å syns det. Der mener jeg faktisk såpass sterkt at det kun er ett rett svar, og det er at mennesker skal få ha den legningen de vil. Men, jeg skulle ikke prate om fordommer i dette innlegget. Det får vi ta en annen gang!

Ikke at jeg tror Caitlyn Jenner kommer til å lese dette innlegget eller noe, men jeg vil si gratulerer så mye. Jeg håper du endelig finner fred i egen kropp <3

7 kommentarer
    1. PREACH! Herregud ble så overrasket over hvor nydelig hun var. Viktig innlegg, alle burde føle seg trygg nok i samfunnet vårt til å være 100% seg selv, uansett om det innebærer å elske en av samme kjønn, begge kjønn eller leve i et annet kjønn enn det man ble født som!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg