MED MOTEBØRRE PÅ TUR

IMG_6236-2IMG_6280-2IMG_6234-2IMG_6269-2

En kjapp update fra Eat Thai på Steen og Strøm! Vi har nettopp spist lunsj mellom slagene, og skal straks videre på neste showroom for innkjøp. Jeg har kanskje glemt å nevne hvorfor jeg er i Oslo? Jeg er her sammen med klesbutikken REGN i Bergen for å handle inn høst og vinterkolleksjonen. Det er utrolig travelt, men samtidig utrolig gøy å bli kjent med så mange hyggelige mennesker på forskjellige agenturer. Det er også ufattelig spennende å få en skikkelig titt på høstens trender. Da blir det jo mye lettere å vite hva jeg skal gå til innkjøp av når den tid kommer 🙂

Vårt siste møte er ikke ferdig før klokken ti i kveld, men kamera er med så jeg skal prøve å få oppdatert dere om vi får en pause senere.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg