MED FOR MYE BAGASJE

En ting er at jeg kanskje har for mye bagasje i hverdagslivet mitt, en annen ting er at jeg har så jævlig mye bagasje i reiselivet mitt at jeg i går nesten la meg ned på Oslo S for natten. Hadde det ikke vært for at June kom for å hjelpe meg så hadde jeg nok bare stått å hylt til noen andre gjorde det. Jeg fatter og begriper ikke HVORFOR det skal være så vanskelig å pakke med seg det man faktisk trenger. For jeg trenger nemlig ikke tre forskjellige skinnbukser, fire identiske kåper eller sandaler midt i januar. Disse unødvendighetene som jeg alltid slenger i kofferten gjør at den alltid veier så mye at jeg akkurat ikke klarer å løfte den selv, og de gjør slik at jeg ikke kan shoppe noe siden kofferten allerede er full. 

Med all den klagingen ute av systemet, må jeg si det var helt fantastisk å catche opp med June over en flaske vin i går. Det trengte jeg virkelig ♥ Vi kom oss opp til Glenn etterhvert, der vi bare slappet av før det var leggetid. Er så godt å se de igjen!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg