me and my galaxy

Neeeei, tenk at det er søndag allerede. Helgen går så fort at jeg egentlig mest har lyst til å spy på den. Forhåpentligvis går ukene like fort, for om under 14 dager så bor jeg i hovedstaden! For en lykke!! Venter spent på svar fra noen leiligheter jeg har sendt mail på, og det er spesielt en jeg viiirkelig håper jeg får. Den er så utrolig fin! I dag skal jeg ikke stort. Avslapping er nøkkelordet, og den eneste aktiviteten som foregår utenfor hjemmets fire vegger er når vi skal til bestemor på kaffebesøk etterpå. Veldig koselig. Jeg sitter enda i joggisen, pluss min nye tee som dere finner her. Syns den er kjempekul, er dere ikke enig? Snart skal jeg finne noe å ha på meg, og da blir det antrekksbilder senere i dag.
Siden ingen andre er hjemme som kan ta bilder av meg, satt jeg meg like så greit i trappen med selvutløser. Må si resultatet kanskje ble litt……lol? Men hva gjør man ikke for bloggen? Hihihi.  Har dere noen spennende planer for dagen? Alt er vel mer interessant enn hva jeg skal gjøre i dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg