maxidress

// Annonselenker

Image and video hosting by TinyPic

-strolling around one of my last days in Barcelona-

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
KjoleHM / Veskelignende HER / SkoHER / SunniesHER 

Et nytt antrekk fra denne fantastiske byen. Mange har spurt om disse skoene er behagelig å gå i, og ja – de er så gode at man kan danse med de natten lang. I dag har jeg ikke de store planene, og hele dagen blir satt av til me-time. Jeg skal gå meg en runde på shopping, bytte en jakke jeg ikke syns var så kul likevel og se de siste monumentene jeg har på check-listen min. Solen skinner i dag igjen, så nå er det bare å komme seg ut for å nyte.


English: A new outfit from this wonderful city. Many people have asked about these shoes and if they are comfortable to walk in, and yes – they are so good that you can dance with them all night long. Today I have nothing big planned, and the whole day will be devoted to me-time.

Voting-banner-800x200px

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg