MATEN DU BLIR HEKTA PÅ

SUSHI HEAVEN!!!

♥♥♥

Å starte onsdagen med et tilbakeblikk fra tidenes middag på Sumo Solli var ikke særlig lurt. Med ett ble speltlompen jeg spiser til frokost ganske kjedelig.. Se på all denne maten! Sumo har vært en favoritt i mange, mange år – og det finnes seriøst ingen som har bedre sushi enn de. June feiret bursdagen sin der på lørdag, så kos!

HEI forresten! Jeg har vært så utrolig stresset de siste dagene at jeg ikke har tid til å titte innom. Ironisk når blogging faktisk er jobben min.. Nå har jeg kommet meg over fjellet, og sitter på kjøkkenbordet i Bergen å skriver til dere. I dag er det som sagt onsdag, og det betyr ny episode av podcasten til meg, June og Glenn. I dagens episode snakker vi om dårlig selvtillit, selvbilde og hvordan det har preget livene våre på godt og vondt. Mest vondt. Du finner episoden under “Gjengen” både på iTunes og spotify. Hadde blitt sykt glad for rating av podcasten. Det er tydeligvis superduperviktig i forhold til algoritmene osv. Faens algoritmer, de har gjort alt så innmari avansert..

Håper alle får en fin onsdag, vi snakkes senere ♥

2 kommentarer
    1. Hvilke retter anbefaler du? 😀 Jeg kan jo se på bildet hva dere bestilte, men vet jo ikke hva de heter 🙂

      1. Ebi ringo, bao buns, hot philadelphia ooooog.. husker ikke helt hva de nye makiene heter – men du kan jo vise de bildet så vet de hvilke du vil ha 😀 Alt var SÅ GODT!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg