MATCHY MATCHY

IMG_0148-2IMG_0154-2IMG_0163-2IMG_0166 kopi-2IMG_0171-2

Matching PJ´s! Top HERE and pants HERE ♥

Her ligger bloggerne i hotellsengen med matchente pyjamaser! Vi fikk disse skreddersydd med eget navn på, og de er helt fantastiske. Jeg er egentlig ikke en pyjamasjente, men disse kommer jeg nok til å bruke mye når jeg kommer hjem også. Vi har bodd på Miss Clara by Nobis i helgen, og det er et nydelig hotell midt i sentrum. Hadde ikke sagt nei takk til å sove i hotellsengen en natt til, hihi.
Ja, da var turen til Stockholm over for denne gang. Herregud, det har gått alt for fort! Tiden flyr når man har det gøy sies det, og det skal jeg love deg er sant. Kunne virkelig ønske vi hadde flere dager her, for det eneste jeg har sett av Stockholm er hotellet, et par resturanter og utesteder. Haha! I går var vi så slitne at vi ikke dro på sightseeing som planlagt. Ikke at det gjorde noe, for vi koste oss uansett. Jeg var jo på julebord også! Mer om det senere ♥ Nå skal vi sette snuten mot flyplassen, så vi snakkes fra Bergen senere i kveld.
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg