MAT I MUNNEN

  Good morning! Nå sitter vi her å koser oss med frokost, nammmmmm! Nybakt brød eller rundstykker med godt pålegg på er faktisk noe av det aller beste jeg vet! Kunne spist det hvert eneste måltid rundt hele døgnet. DIGG! I dag er det siste dagen Martine er her, men heldigvis kommer Kris i ettermiddag så da slipper jeg å være alene <3 Hater å bo alene av og til, det er så ensomt… Haha! Men igjen så er det jo det beste i verden også. Jeg må bare runde av her tror jeg, merker jeg ikke klarer å spise samtidig som jeg spiser. Haha! Ha en fin dag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg