MAROKKO HERE I COME!

_MG_7347 copy

Yes, det hjelper å klage på været altså – om ikke lenge skal jeg til Marokko! Som mange vet skulle jeg egentlig reise med Lapoint til Portugal i starten av august, men hadde ikke mulighet til å reise likevel. Heldigvis fikk jeg booket en ny tur første uken i februar, og denne gang går turen til fantastiske Marokko! Jeg har aldri vært i Afrika før, så nå kan jeg krysse av enda en verdensdel på kartet. Da mangler jeg bare Sør Amerika før jeg har vært i alle!

Jeg skal endelig få lære meg i surfe, og selv om jeg er kvalmende redd for hai skal jeg nok klare det. Tror faktisk ikke jeg kjenner noen som er mer redd for hai en meg.. Nok om det, surfing skal jeg lære meg! Marokko ser helt fantastisk ut, og campen til Lapoint er i skikkelig marrokansk stil. Jeg skal bo på et dobbeltrom, og det blir nok veldig deilig.

Siden jeg aldri har surfet før skal jeg på level 1 kurs, og jeg er superspent på om surfing er noe jeg kommer til å mestre. Uansett om jeg ikke er særlig flink kommer det nok til å bli en helt fantastisk tur! Jeg elsker å oppleve nye kulturer, så dette er en reise jeg gleder meg ufattelig mye til ♥

Klikk dere inn på linkene for å se mer om campen, Marokko som destinasjon og hvordan level 1 surfekurs er lagt opp 🙂DSC_1893IMG_6754 copy

Har noen vært i Marokko før, og vil gi meg noen tips til ting å gjøre?

 

10 kommentarer
    1. Hei! Eg har ikkje vore i Marokko før, men har vore på surfecampen til lapoint på Bali. Mange kom faktisk ganske langt! Ein ting som hjelper er å vera så mjuk som mulig, og å kunne sitte på huk med heile fotsålen i bakken

    2. Så gøy:-) Jeg har vært i Marokko med lapoint faktisk, og jeg likte meg godt der. Utrolig koselig og rolig rundt der man bor, men så kunne vi fint ta taxi inn til sentrum for å spise og få litt mer liv!

    3. Du må prøve å spise Tajin. Det er tradisjonell Marrokansk middag, supergodt!! Det er veldig billig med taxi, men du kan fort bli lurt hvis du ikke har avtalt med pris med sjåføren, så det er lurt å avtale pris før du setter deg i taxien 🙂

    4. Var i Marokko i 2011. Helt fantastisk sted og kultur, var litt forskjellige steder faktisk. Er du i nærheten av marrakech må du dra inn dit til byen. Lukte på krydder se på bylivet. Anbefaler også og kjøpe med ren marrocan Oil hjem! Helt fantastisk olje som de produserer der nede ut i fra noen nøtter(?) Som de knuste. Spennende prosess og utrolig god olje. God tur ☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg