MARKERTE MAGEMUSKLER?

Jeg har vært superflink med treningen den siste tiden, det er så deilig å endelig være inne i de gode rutinene igjen! For noen dager siden knipset jeg et par bilder, egentlig for min egen del. Man føler det jo ofte sånn (jeg føler det iallefall sånn) at etter noen dager hard trening så er sixpacken på plass med en gang. Men så ser man seg i speilet og den digge magen er dekt med noen centimeter spekk. Ops!

Personlig ønsker jeg ingen supermarkert mage. Litt er såklart fint, men så lenge den er flat så er jeg fornøyd. Jeg ble faktisk litt overrasket over disse bildene, for jeg ser selv at jeg har tatt av meg noen centimeter rundt midjen. GØY! Nå skal magen bare strammes bittelitt opp, så er jeg klar for sommeren. Og nei, jeg sier ikke at alle må ha flat mage for å være klar for sommeren. Når du er klar velger du faktisk helt selv.

maggeee

9 kommentarer

Siste innlegg