MARINE JUMPSUIT

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicJumpsuit HER / Sko HER

Noen bilder i farten før jeg løper videre! I dag har jeg på meg min nye jumpsuit som jeg fikk i posten for noen dager siden. Bildene gjør den virkelig ikke rett, for den er mye finere i enn det ser ut til her. Et supergodt kjøp! Jeg elsker jumpsuits som dette, det gjør iallfall min hverdag mye lettere når man bare kan slenge på seg et plagg, et par boots og være good to go.

I dag har jeg forresten vært på bursdagslunsj til beste Cathrine og hennes venninne Kristin. Det ble faktisk omtrent ingen bilder fra selve bursdagen, selvom både jeg, Cathrine og Eirin var der som bloggere. Haha, det må vel være en første gang? Jeg tok litt bilder av kakene vi fikk hjemme hos Kristin etter lunsjen, mens ellers lå kamera urørt. En veldig hyggelig formiddag, med andre ord ♥ Nå er jeg invitert på middag hos en annen venninne, Ellen – så jeg må skifte fort før jeg løper ut døren. Ved mindre jeg bare tar på meg et par høye hæler til jumpsuiten, hmm. Valgets kvaler. Vi snakkes i morgen!

6 kommentarer
    1. Åh, den er så fin den jumpsuit’n, men jeg har jo shoppestopp, så jeg får bare glane gjennom en skjerm 😀 Er litt digg å ha bursdag uten å tenke på å ta bilder hele tiden. Være litt fri. 😀

      1. Haha, så flink du er! Lykke til med shoppestoppet 😀 Ja det var faktisk veldig deilig! Håper du får en fin start på uka, klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg