MANGLET PRIKKEN OVER I´EN

ANNONSE – Affiliatelinker

GENSERHER / BUKSEHER / SKOHER

Gjett hvor jeg sitter nå da? På kontoret? Nei. Hjemme? Nei. På en café? Nei. Jeg sitter i en badeball! Haha. Rettere sagt badeHall, og ikke en badeball slik autocorrecten på macen min skulle ha det til. Jeg kom rett fra middag med Janne til AdO i Bergen for å se på barnas stupetrening. Det ser SÅ gøy ut! Etter rytmisk gymnastikk og turning er stuping det jeg syns er den gøyeste sporten å følge med på. Sportene har jo mange likehetstrekk, så det er nok derfor 😀

Ellers var vi på Bjerk å spiste middag, en relativt ny resturant i Bergen. Helt OK mat som manglet prikken over i`en. Men hyggelig personale!

HER HER HER
HER HER HER

HER HER HER
HER HER  HER

HER  HER  HER
HER  HER  HER

I dag er det aller siste dagen der du kan få -20% på nakd HER! Bruk koden “viptreat” i kassen, og du får altså trekt fra hele 20% på hele bestillingen. Uansett hvilket merke ♥ NAKD har gratis frakt, gratis returer og det er ingen toll. De tar også Klarna! Sååå, happy shopping 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg