MANGLENDE EKSAMENSNERVER

IMG_8068-2

Årets første skoleeksamen, here we go! Jeg vet det er mange som har samme eksamen som meg i business communication in English i dag – og jeg ønsker alle sammen lykke til ♥ Jeg bruker egentlig alltid å være supernervøs før eksamen, spesielt hvis jeg har lest godt og føler det er et fag jeg mestrer. Dessverre kan jeg ikke si det om dette faget, da det har vært en travel høst både med masse jobb og skole, og da ble dessverre dette faget litt nedprioritert i forhold til resten. Håper likevel jeg har klart å suge til meg nok kunnskap, men det finner jeg vel ut av så fort pensjonistvaktene slenger eksamensarket på pulten min. Vi snakkes om noen timer!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg