MANGLENDE BLOGGTALENT

Image and video hosting by TinyPic

Uansett hvor mange år jeg har blogget frem til nå, og uansett hvor mange år til jeg kommer til i å blogge i fremtiden er det én ting jeg aldri kommer til å lære meg. Å kreativt lage et fint fat med mat. I går spiste vi en helt nydelig frokost på Hooks Herregård litt utenfor Jönköping her i Sverige. “YES! nå blir det fine bloggbilder!” tenkte jeg. Jeg lasset fatet med ting jeg tenkte kom til å se fint ut på bildet. Jeg tok faktisk på bacon også, selvom jeg hater bacon på hotellfrokoster. Det er jo alltid så tørt og uspiselig! Så tok jeg eplejuice å drikke siden jeg tenkte fargen var fin, mens egentlig drikker jeg bare melk til frokost. Resultatet av min første runde på buffeen ser du under:
Image and video hosting by TinyPic

Ehm ja, dette er tydeligvis det beste jeg får til.. En tør brødskive med ost og litt paprika pluss en annen tør brødskive med leverpostei. Virkelig et nydelig og bloggvennlig fat, så klapp på skulderen til meg.

Jeg ga egentlig opp hele bloggideen rundt frokosten, og tok meg en runde til for å fylle opp fatet med mat jeg faktisk liker. Som rundstykker med syltetøy og en hel haug av eggerøre. Tro det eller ei, men det ble faktisk enda mindre bloggvennlig enn bildet over, selv om man kanskje ikke skulle se det for seg.
Image and video hosting by TinyPic

Men! Nok om meg og mitt manglende talent for å ta fine matbilder til bloggen. Det er en ny dag her i Sverige, og planen for dagen er faktisk bare å ta livet med ro og gjøre minst mulig. Det kommer til å bli fullt kjør for begge to når vi er tilbake i Bergen, så uansett hvor rastløse vi blir av å gjøre ingenting tror jeg det er bra for oss 🙂

2 kommentarer
    1. HAHA! Men hvor interessant er det egentlig med matbilder? 🙂
      Kos deg i sverige! Et spørsmål, går du ikke på BI lenger eller har dere bare mye fri?

      1. Haha jeg liker faktisk matbilder veldig godt, derfor er det så irriterende når jeg ikke får til å ta de selv! Haha 😀

        Nei, jeg går enda på BI – men vi har ingen obligatoriske forelesninger så jeg må lese ekstra mye på egenhånd siden jeg reiser så mye 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg