MANGEL PÅ SOLKREM

God kveld fra en solbrent Julia! Denne kroppen har ikke sett sol siden februar da jeg var i Marokko, og det sees både på hudfarge og at jeg faktisk blir rød og ikke brun. Jeg er utrolig dårlig til å bruke solkrem, og i Norge tar jeg det vel aldri på meg? En utrolig dårlig uvane, for selv om jeg ikke blir fort brent så skader det jo fremdeles huden. Skjerpings fremover altså! Dagen i dag startet ganske trist inne med kontorarbeid i leiligheten. Jeg bare så solen skinne utenfor og at temperaturen viste 20 grader i skyggen. Jeg kjappet meg derfor å jobbe ferdig, dro på butikken for å kjøpe grillmat og satt meg i parken. Senere kom en venninne med hunden sin, og vi koste oss veldig!

Nå tenkte jeg faktisk gå å legge meg snart. I morgen blir en utrolig travel dag der jeg egentlig ikke har fått kabalen til å gå opp enda. På fredag reiser vi til København for innkjøp så det er mye å få på plass før den tid!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
JakkeCuplé / BukseHER / SkoHER / SunniesHER (annonselenker)

Syns dere forresten bloggen min blir treig når jeg laster opp så mange bilder? I såfall må jeg finne en annen måte å laste de opp på!

8 kommentarer
    1. Hei Julia! Hvor finner du inspirasjonen til stilen din? Har du noen blogger å anbefale? Synes du har utrolig fin klassisk stil!

      1. Hei! 🙂 hmm jeg har sikkert mange steder jeg får inspo fra uten at jeg vet det! Det er ingen spesifikke, jeg tror jeg tar litt inspo fra alle og ender opp med min stil. Beklager at dette svaret ikke var til noe hjelp!:) klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg