MANGE PLANER

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

Hei og god…onsdag? Dagene går i surr, som vanlig! Jeg sitter med ekstremt mange planer i hodet om dagen, og det føles kaotisk på en deilig måte. Jeg er en planleggingsperson og elsker å skrive ting jeg skal gjøre på lister, så før alle planene er notert ned syns jeg det bare er stressende.

JOGGESETTHER

Elsker dette joggesettet! Jeg innser forresten at jeg burde begynne å skrive noe annet enn “elsker” på alle tingene jeg liker. Elsker disse skoene, elsker denne blusen, elsker denne ansiktsmasken. Å elske er vel litt å overdrive, men jeg liker disse tingene godt. Uansett! Bestilte nettopp hjem samme sett i grått, og gleder meg til å få det hjem i posten. Link her ♥

BUKSEHER / TØFLERHER

Gårsdagens frokost, med min største guilty pleasure Ex on the beach på skjermen. Skulle egentlig poste dette innlegget i går tidlig, men som dere ser på bildet over var jeg opptatt med viktigere ting. Som å se på fordummende tv. Noen dager er bare sånn, at motivasjonen er lik 0. Noen som kjenner seg igjen?

I dag har jeg vel og merke hatt en litt mer hektisk dag, om man kan si det på den måten. Startet med vippetime hos Beauty London (ekstremt krevende tidlig på morgenen, not), før jeg dro på innkjøp sammen med den nye daglige lederen på REGN. Hun heter Therese og er superflink ♥ Akkurat nå sitter jeg på kontoret på Tower å jobber, og så fort jeg er ferdig her skal jeg møte typen for litt after-work-kos. Vi tenkte å ta en drink på No Stress, før vi skal bestille take away på mccern å dra hjem 😉 Hahaha! Jeg har jo skikkelig cravings på cheeseburgere om dagen, så dette blir en perfekt date night spør du meg. De fancy måltidene og de fine vinene får vi ta en annen gang.

Litt rotete og meningsløst innlegg, men sånn har dagen min vært. Vi snakkes senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg