MANGE BALLER I LUFTEN FØR HELGEN

ANNONSE – Affiliate til nakd

BLUSEHER / BUKSEHER / SKOHER

Hei og god helg! 🤩 Må bare si at NAKD har de beste blusene. Jeg bruker veldig mye “finbluser” i hverdagen, og absolutt alle jeg har fra Nakd holder vask etter vask, etter vask, etter vask! Har sikkert vasket den jeg har på meg i dag 15 ganger (uten å overdrive), og den er like fin som den var da jeg fikk den. Et hot tips 😀 Du får forresten -15% avslag på hele NAKD med koden “nakdnew” HER!

I kveld har jeg mange baller i luften, og er litt usikker på hvilken jeg fanger. Enten blir det helt chill med mat og kos hjemme, drinks med noen venninner eller henging med noen andre venner. Veldig kos å ha litt forskjellige alternativer, hihi! Så har to av mine nærmeste venner nettopp kjøpt seg nye leiligheter, så jeg tenkte å titte innom å se på de også. Spennende!

Veldig koselig å jobbe fra Café Laundromat på Bislett forresten!

Hva er dine planer i helgen? 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg